Taxify iekaro Liepāju

Kopš 01.08.2018., trešdienas, “Taxify” taksometru izsaukšanas platforma ir uzsākusi darbību Liepājā – Latvijas trešajā lielākajā pilsētā, sekojot Rīgas un Daugavpils piemēram (Daugavpilī “Taxify” darbojas jau mazliet vairāk kā gadu). Šāds lēmums ieņemts, ņemot vērā:

  • straujo uzņēmuma izaugsmi, attīstību un paplašināšanos;
  • pieprasījumu pēc ērta, ātra un izdevīga pārvietošanās veida arī ārpus Rīgas, Latvijas reģionos.

Kārlis Ķezberis, “Taxify” Latvijas nodaļas vadītājs, uzskata, ka pakalpojuma paplašināšana un ieviešana arī ārpus Rīgas, citu reģionu lielākajās pilsētās, ir vien loģisks nākamais solis, ņemot vērā ikmēneša klientu skaita pieaugumu, kas novērojams Rīgā. Par to, kādēļ kā nākamā Latvijas pilsēta, kurā ieviest “Taxify” pakalpojumus, Ķezberis saka, ka Liepājai ir savi plusi:

  • tā ir aktīva un dinamiska;
  • Liepājai ir iespaidīgs tirgus potenciāls;
  • Liepājas pastāvīgo iedzīvotāju skaits ir teju 70 000.

Papildus šiem plusiem, Liepājai ir arī lielisks sezonālais raksturs, jo katru gadu vasarā tā piesaista ne tikai Latvijas tūristus no citām tuvākām un tālākām pilsētām, bet arī ārzemju ceļotājus, kas labprāt izbauda Latvijas dabu un pludmaļu, tostarp Liepājas, piedāvātās iespējas un skaistumu. Viņš arī pauž, ka, balstoties uz pašreizējo pieprasījumu un prognozējamo pieprasījuma kāpumu, ir plānots laika gaitā palielināt aplikācijai piesaistīto taksometru skaitu, kā arī piesaistīt privātos šoferus, kas labprāt piepelnītos ar savu personīgo auto. Lai pieteiktos darbam “Taxify”, apmeklē “Taxify” mājaslapu taxify.eu un aizpildi tur atrodamo pieteikuma anketu!

Taxify statistika izsaka visu

Uzņēmuma Latvijas nodaļas apkopotie dati un statistika vēsta, ka pagājušā gada laikā “Taxify” izmantotāju skaits ir palielinājies teju četras reizes. Iespaidīgu izaugsmi piedzīvojusi arī “Taxify” biznesa klientiem pieejamo pakalpojumu popularitāte, kas ieviesta 2016. gadā, proti, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, juridisko “Taxify” klientu skaits pieaudzis par trim reizēm. Tāpat apsveicamu izaugsmi piedzīvojis arī “Taxify” piedāvātais pakalpojums par braucienu ar taksometru norēķināties ar karti. 2016. gadā, kad tika ieviesta šāda iespēja, to izmantoja aptuveni 30% braucēju, maksājot ar pēcapmaksas rēķinu vai ar karti, bet pagājušajā gadā šādu norēķinu skaits palielinājies par vairāk nekā 20%, pārsniedzot 50% atzīmi, kas nozīmē, ka lielākā daļa par braucieniem labprāt maksā bezskaidrā naudā.